Strona główna Reklamacja

 Opis procedury reklamacyjnej:

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@viniteranio.pl lub w formie pisemnej  na adres Sprzedawcy.

 Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

 Skan/zdjęcie oryginalnego dokumentu zakupu (Faktura Vat, Paragon fiskalny), imię, nazwisko,  adres, adres @mail Kupującego,  datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie  okoliczności  uzasadniające reklamację.

 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem  reklamacji Sprzedający zwraca się do  składającego reklamację o jej uzupełnienie we  wskazanym zakresie.                  

 Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej  postaci. Odpowiedź na reklamację  wysyłana jest na podany przez Kupujacego adres @mail,  bądź na adres poczty tradycyjnej.

 Koszt zwrotu towaru w przypadku  odstapienia od umowy:

 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

 Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysluguje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży  jest:

 Towar sprowadzony na wyłączne, indywidualne zamówienie Konsumenta.

 Rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Rzeczy,  które po dostarczeniu, ze względu na  swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami.

 



Nasza Oferta

Facebook Wina czerwone Wina białe Wina różowe Wino na prezent Importer win

Płatność i dostawa

Akceptowane formy płatności Wysyłka Reklamacje i zwroty

Informacje o sklepie

Koszt i czas dostawy Reklamacja Formy płatności Regulamin
Masz pytania? Chętnie pomożemy.
795 211 831
ViniTeranio
ulica Zegrzyńska 4 kl. II, p 4
05-119 Legionowo
Właścicielem portalu Viniteranio jest EWAN Sp. z.o.o